Miejsce pracy: Kraków
Zakres obowiązków:
- znajomości PrestaShop,
- samodzielności i odpowiedzialności w realizacji powierzonych zadań,
- inicjatywy w działaniu oraz zdolności analitycznego myślenia,
- znajomości narzędzi wspierających sprzedaż w obszarze e-commerce,
- dobrych umiejętności planowania i organizowania pracy,
- umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnych,
- mile widziana umiejętność konfiguracji i integracji programu Baselinker z marketplace’ami i przewoźnikami oraz sklepami internetowymi,
- mile widziana znajomość języka angielskiego.
Oczekiwane umiejętności:
- minimum rocznego doświadczenia na stanowisku o zbliżonych wymaganiach,
- znajomości platformy Prestashop i sprzętu fotograficznego,
- skrupulatności oraz zorganizowania,
- znajmości Allegro oraz Ebay,
- umiejętności pracy zespołowej.
Korzyści:
- duże możliwości realizacji własnych pomysłów i inicjatyw oraz dalszego rozwoju zawodowego, - możliwość wdrażania nowych rozwiązań technologicznych,
- wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia zawodowego oraz kompetencji.
Forma zatrudnienia: umowa o pracę lub B2B.
Miejsce pracy: Kraków.
Godziny pracy: 8:30 – 16:30.
Jeżeli szukasz ciekawej pracy, lubisz niekonwencjonalne działania i chcesz wyjść poza schemat – DOŁĄCZ DO NAS!
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV oraz Listu motywacyjnego na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.