Miejsce pracy: Kraków
Zakres obowiązków:
- obsługiwanie platformy Prestashop,
- administrowanie sklepem internetowym (dodawanie nowych produktów, zdjęć etc.),
- przygotowywanie zamówień do wysyłki, wystawianie listów przewozowych i paragonów (proces wystawiania jest w większości zautomatyzowany ),
- wsparcie dla zespołu sprzedażowego w zakresie obsługi kont na Marketplace (Allegro, Ebay),
- wznawianie aukcji w ciągu dnia, wystawianie nowych aukcji i kontrola starych,
- pomoc w uruchomieniu promocji sprzedażowych,
- aktualizacja opisów, zdjęć podczas akcji promocyjnych,
- realizowanie zadań administracyjnych związanych z funkcjonowaniem działu e-commerce,
- sporządzanie dokumentacji niezbędnej w procesie obsługi Klienta.
Oczekiwane umiejętności:
- minimum rocznego doświadczenia na stanowisku o zbliżonych wymaganiach,
- znajomości platformy Prestashop i sprzętu fotograficznego,
- skrupulatności oraz zorganizowania,
- znajmości Allegro oraz Ebay,
- umiejętności pracy zespołowej.
Nie wymagamy wyższego wykształcenia.
Mile widziane:
- znajomość SEO,
- znajomość Google Ads,
- umiejętność posługiwania się social mediami oraz promowania marek,
- znajomość programu BaseLinker.
Forma zatrudnienia: umowa o pracę.
Miejsce pracy: Kraków.
Godziny pracy: 8:30 – 16:30.
Jeżeli szukasz ciekawej pracy, lubisz niekonwencjonalne działania i chcesz wyjść poza schemat – DOŁĄCZ DO NAS!
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV oraz Listu motywacyjnego na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.